Фото галерија
![]() |
Предавање - Зашто су бактерије све отпорније на антибиотике? Представници свих одељења седмог разреда на часу биологије слушали су предавање на тему Зашто су бактерије све отпорније на антибиотике. Предавање је реализовала фармацеут Маја Стојичић из Апотекарске установе. Маја је ученицима најпре говорила о различитим врстама микроорганизама и да ли на њих делују антибиотици. Затим је појаснила у којим ситуацијама је неопходно узимати интибиотике и на који начин, а такође је објаснила до чега може да доведе њихова претерана употреба. По завршетку предавања ученици су питали све што их је интересовало о овој теми, а присуство фармацеута су искористили и да се распитају коју је школу неопходно завршити да би се бавили тим занимањем. На крају смо закључили да би једно овакво предавање било неопходно одржати и осталим ученицима седмог разреда. |
![]() |
Дечија недеља "Велико срце деце Србије" Поводом Дечије недеље ученици одељења 8/2 писали су поруке о пријатељству, толеранцији и емпатији. Том приликом су направили и плакат са најлепшим порукама. |
![]() |
Здрава храна 5/2 |
![]() |
Општинско такмичење у стоном тенису Eкипно - девојчице и дечаци треће место, Појединачно - Алекса Милојевић 8/2, друго место, Миона Милосављевић 6/4, прво место и пласман на Окружно такмичење. Наставници Иво Божовић и Бобан Маровић Честитке! |
![]() |
Мој избор У оквиру недеље посвећене правилној исхрани, ученици 5/4 и 5/5 су на часу одељењске заједнице, заједничким снагама, направили предлог ђачког тањира. Разговарано је о правилној исхрани, намирницама које ученици треба да конзумирају, као и о оним које треба да избегавају. Радионицу је припремила наставница биологије, а реализовале су одељењске старешине. |
![]() |
"Велико срце деце Србије" Поводом Дечије недеље ученици 4-1 и 4-2 имали су бројне активности које имају за циљ вршњачко повезивање, сарадњу, толеранцију, стварање безбедног окружења у коме ће деца развијати своје потенцијале.. Реализована је посета Музеју наивне и маргиналне уметности и том приликом деца су се упознала са стваралаштвом Јанка Брашића, пиониром наивног сликарства. Ученици су имали могућност да да уживају у остварењима многих домаћих и страних уметника. Једна од активности ове недеље је била дружење са трећацима у школском дворишту. Осмишљавањем заједничких игара, писањем лепих речи ученици развијају комуникацијскe вештинe којe су кључ добре социјалне интеракције. На часу Одељенске заједнице урађена је радионица "Стоп насиљу!Насиље није решење". Заједничким радом, кроз договор и сарадњу настао је плакат који носи ову универзалну поруку. |
Дечја недеља у продуженом боравку У оквиру дечије недеље у Продуженом боравку су спроведене разне активности: спортски дан, цртање кредама у боји и прављење плаката. Деца су уживала у активностима, игри, дружењу и учењу о правима и обавезама и другарству. |
|
![]() |
1/3 - Велико срце деце Србије У оквиру Дечије недеље у одељењу I/3 су одржане многобројне активности: дружење са другарима,казивање лепих речи и поклон на дар у виду цртежа, цртање на тему "Деца су народ посебан", илустровање дечијих права, дружење петака и првака, дан науке и извођење огледа, презентовање секције извиђача, играње друштвених игара. Учитељице: Наташа Милосављевић, Марина Панајотовић Јовановић |
Велико срце шестака Поводом Дечије недеље ученици шестог разреда су у пратњи наставника обишли другаре из школе у Вољавчу. Том приликом су им поред доброг расположења на дар донели поклоне које су сами направили, као и слаткише и лепе поруке. Након израде заједничких постера, ученици су уживали у играма у школском дворишту. Посебну драж је имало пешачење у повратку. |
|
Велико срце деце Србије - Вољавче Велико срце деце Србије у дечјим осмесима се крије. У песмама које певају У играма које играју. У свим новим корацима. У оствареним жељама. У решеним задацима. У сновима који се снују У оствареним авантурама У плановима који се кују. У свим поскоцима. У испричаним причама. У малим несташлуцима У дечјем дружењу. У радости и весељу. Зато нека се смеју више и гласније за још веће срце деце Србије. |