ОРГАНИЗАЦИЈА НАСТАВЕ У ВАНРЕДНОМ СТАЊУ

 
У циљу подршке и помоћи ученицима, родитељима и наставницима током ванредног стања и наставе на даљину, овде ћемо постављати битна обавештења и упутства за рад.


ЗА НАСТАВНИКЕ - УПУТСТВО ЗА МОДЕРИРАЊЕ ОНЛАЈН КОНФЕРЕНЦИЈЕ





ДОПИС МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ - СУГЕСТИЈЕ ЗА АКТИВНОСТИ ОЦЕЊИВАЊА У ПРЕДСТОЈЕЋЕМ ПЕРИОДУ УЧЕЊА НА ДАЉИНУ





Онлине самопроцена знања за завршни испит - ЗУОВ







ОЦЕЊИВАЊЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ, ЗАКЉУЧНА ОЦЕНА, ОЦЕЊИВАЊЕ ВЛАДАЊА  СУ ТЕМЕ НА ОВОЈ СТРАНИЦИ САЈТА НАШЕ ШКОЛЕ

ЗУОВ - Припреме за прво онлајн тестирање ученика завршног испита осмог разреда

Министарство просвете, науке и технолошког развоја улаже напоре да највећем броју ученика осмог разреда омогући онлајн тестирање, а у сусрет првом пробном завршном испиту  који ће бити у функцији припреме за завршни испит.

Директори школа доставиће информације о броју ученика којима је потребан одговарајући уређај (телефон, таблет или рачунар) или интернет конекција да би могли да пробни тест раде на даљину. Након достављених информација биће учињено све да се ученицима обезбеди потребна техничка подршка. Постоји и други начин решавања тестова, о чему су обавештене све основне школе.

Ученицима ће бити доступни тестови у штампаној форми, чиме се обезбеђује пуни обухват генерације ученика осмог разреда. Од наставника се очекује да ученицима објасне кључну сврху овог тестирања – самопроцена савладаности градива у предметима који су обухваћени завршним испитом и планирање додатне подршке ученицима у програмским областима у којима су ученици имали највише тешкоћа у учењу.


        Онлајн комуникација - алати и упутства     

         

YouTube канал за подршку наставницима у организовању онлајн наставе



Microsoft Teams  апликација - додатна појашњења за наставнике (клик на слику)




УПУТСТВО КАКО ОТВОРИТИ GOOGLE  УЧИОНИЦУ

Поштовани ученици/родитељи,

Како бисмо реализовали наставу на даљину због увођења ванредног стања на територији целе Републике Србије, већи број наставника се одлучио за рад преко google учионице. 
Како би смо вам олакшали рад и приступ учионици урадили смо неколико упутстава за вас (клик на обележена упутства).

регистровање на 
google учионицу (приступни код се добија од предметног наставника)


слање слике или другог документа преко рачунара (уколико је потребно да као повратну информацију наставнику вратите слику нпр.домаћег рада то можете видети овде корак по корак)




слање слике или другог документа преко мобилног телефона (уколико је потребно да као повратну информацију наставнику вратите слику нпр.домаћег рада то можете видети овде корак по корак)


УПУТСТВО ЗА УНОШЕЊЕ АКТИВНОСТИ, У ЕС ДНЕВНИК,  У СВРХУ ФОРМАТИВНОГ ОЦЕЊИВАЊА






Edmodo - ОНЛАЈН УЧИОНИЦА ЗА СВЕ





ПРИСТУП GOOGL УЧИОНИЦИ - УПУТСТВО ЗА УЧЕНИКЕ


 
НАСТАВА НА ДАЉИНУ -  РЕАЛИЗАЦИЈА, ОПТЕРЕЋЕНОСТ, ИЗАЗОВИ
     Током 4. недеље организације и реализације НАСТАВЕ НА ДАЉИНУ, ОШ "Рада Миљковић" приступила је озбиљној и детаљној анализи постојећег стања у наставном процесу, учењу на даљину и оптерећености свих учесника у истом.  Овом приликом захваљујемо свим ученицима, наставницима и родитељима који су нам изашли у сусрет, искрено одговарали на постављена питања и тврдње и тиме максимално допринели да дођемо до закључака, битних за даљи рад на даљину у ванредним условима. 
 Резултате истраживања можете видети у доле приложеним материјалима.


Резултати су задовољавајући! Могло би се рећи да смо сви пријатно изненађени прилагођавањем и радом свих учесника у овом процесу.
Циљ нам је био да сагледамо све тешкоће и оптерећења која прате рад у измењеним условима. Прилагођени јесмо, наравно има  тешкоћа, али у мањем обиму. Путања напретка је узлазна. Чињеница је и да смо сви различити, напредовање би се могло свести на индивидуалне оквире (неко спорије, неко брже напредује...).
Важно је да радне навике постоје, да се настава редовно одвија са мањим оптерећењем, да је комуникација између наставника, ученика и родитеља на задовољавајућем нивоу, што нам и јесте циљ.

Поздрав свима и свако добро!


Управа и стручна служба ОШ "Рада Миљковић"















УСПЕХ И РЕЗУЛТАТИ РАДА УЧЕНИКА У ТОКУ ДРУГОГ ПОЛУГОДИШТА
ШКОЛСКЕ 2019/20. ГОДИНЕ
 НАСТАВА НА ДАЉИНУ